Kvistar med vårtecken

Här kommer jag med en av mina favoritbilder faktiskt! Tycker den är helt underbar vacker med sina färger och faktumet hur väl man ser vårtecknet i bilden, små knoppar på kvistarna som tyder starkt på att löven ska ploppa ut! Sorgligt nog fick löven aldrig göra det för att buskarna fick sågas ner så de förhoppningsvis växer upp till nästa år. Jag som tycker de var så fina!
Bilden finner ni ju dessutom i min header, dock är ju en bild på mig inbländad där också!

Med denna bilden deltar jag dessutom i en fototävling hos Beatrice, tävlingen är just med temat vårtecken så jag tyckte bilden passade perfekt! Den som står för priset är http://johanpixels.se/webshop i form av en 5 i en relfexskärm som skulle vara jätte kul att vinna! Vill du också delta? Följ denna direktlänk!
↳ 

sv: ja det är ju sant!! :)

↳ 

sv: vad roligt, snygg bild iaf :)

lycka till!! <3

↳ 

först vill jag säga att jag gillar din bild och den är jättefin!! vill även säga att jag har utsett 10 bidrag av 80, är du en av dom?



om inte tack att du var med och glöm inte bort att vi kan ha kontakt på bloggen ändå!! :)

↳ 

först vill jag säga att jag gillar din bild och den är jättefin!! vill även säga att jag har utsett 10 bidrag av 80, är du en av dom?



om inte tack att du var med och glöm inte bort att vi kan ha kontakt på bloggen ändå!! :)

↳ 

fint :)

↳ 

Hur gör du så bra bokeh typ i bakgrunden ?:D


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG