A roadway through the city

 
Gott nytt år kära vänner!
Har haft en supertrevlig nyår och traditionsenligt firat den i stugan tillsammans med familj och vänner. Vad jag dessvärre gav upp iår var raketfotograferingen, mjäh kände jag mest. Det blev inte mycket av det förra året heller när våran "tårta" blev en majbrasa istället för en fyrverkeriserie. Tack vare det missödet så hade ingen lust att köpa en fyrverkitårta för över 1000kr detta år, så jag gav upp på fotograferandet jag med! Men istället får islandshästarna hälsa er välkomna till det nya året. Även detta är en tradition för mig och min kusin, att 1 eller 2 januari bege sig ut på promenad för att titta på hästarna. Och det är så kul att se fölen ha vuxit upp varje år och de nya fölen ser nästan identiska ut som sina äldre syskon. Här har ni förra årets hestisar!
 
Ska även ta mig i kragen och göra en årsresumé av 2013! Det är lite tidskrävande att gå igenom massa fotomappar och sådant men ska försöka fixa till det : )

Förresten, har ni några nyårslöften? Det har inte jag ehehe
 
↳ 

testar testar testar

↳ 

testar testar testar

Svar: Okej! :)
Linnéa Olsson

↳ 

Hej jag testar att skriva en lång kommentar då för att se hur det här slutar gud vad kul japp. Vad har ni gjort idag? Kul roliga bilder jaaaaa. Blogginlägget var bra, fin blogg hej hå


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG