Kamera och kamerautrustning

 
 
Kameran jag för tillfället använder heter Nikon D610 och jag köpte den i januari 2014 för helt egna pengar. En mäktig känsla att uppnå något sådant!
 
Jag fick den i julklapp 2010 och blev överlycklig! Min första systemkamera. Jag satt och grät när jag fick den haha! Och jag fick många fler i släkten att gråta, oj oj vad lycklig jag var. Nu tjänar den som en extra kamera och familjekamera.
 
Objektiv
  • Nikkor 50mm f/1.4G AF-S
  • Nikkor 18-55mm f/3.5-5.6 VR 
  • Sigma 10-20mm F4-5.6 EX DC
Övriga tillbehör
  •  Reflexskärm 5 i 1 80 cm     
  • Fjärr- & trådutlösare Phottix Plato 2.4 GHz
  • Trådutlösare Shoot MC-DC2
  • Trebensstativ vitt Fancier 167 cm
  • Lunch Box kameraväska I am Nikon
  • Filterväska från Kamda
  • UV-filter 52Ø
  • Närbildsfilter +4 52Ø 
  • Pop-up Blixt Diffusor från kamda
  • JJC Micro 4/3 Gul Vit blå
Nästa köp
Thirst Relief camera bag by Kelly Moore