Farsdag- & födelsedagsmiddag i efterskott

 
Ni vet när jag skrev att min laddare var paj? Jodå, jag köpte en ny och det var frid och fröjd. Tappade bloggandet då jag jobbade en del på jobbet men sen började min dator bara tvärdö utan förvarning. Och jag fattade verkligen inte varför, jättefrustrerad för det gick liksom inte att göra någonting. Tills jag insåg att det bara hände när jag laddade datorn. En kväll upptäckte jag att det lät som det smattrade och så såg jag i mitt mörka sovrum att det sköt blåa blixtar från laddaren. Alltså kortslöt min sprillans nya laddare datorn. Men nu äntligen har jag fått en ny skickad till mig!
 
Idag har vi haft en sen farsdag- och födelsedagsmiddag för pappa och mig, och Pontus var med. Pappa var bortrest när jag fyllde och jag var bortrest på fars dag. Så vi gjorde såhär istället. Så himla mysigt och vi drack ett jättegott rödvin till maten jag och pappa. Heter Warwick Black Lady. Och så blev jag överaskad av personalen med födelsedagssång som jag inte förväntat mig eftersom det var så långt efter min födelsedag. Men dem är så fantastiskt gulliga. Älskar Gastro! Åt Kantarellsoppa till förrätt som var helt fantastisk alltså HJÄLP(!!) vill bara äta den jämnt jämnt jämnt. 

KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG