Kl 11.45 ♥

Nu bär det snart av till stan :) Ska handla andra delen till Night House serien :D (Vampyr boken ;>) Åååh vad jag längtar! 8'D Älskar böckerna :o Och Mamma ska byta lite storlekar på vissa kläder hon fick i julklapp. 
 
Och igår var jag, Lollo, Tilda och Emma och skulle gå på Bio! :D Det blev Avatar ♥ Vi åkte buss dit ner men fick gå en bit.. Men så blev vi lite busiga...  Och vi började typ springa på gå banan. Och Emma HALKADE!  Jag var den första som stannade och kiknade av skratt när jag såg hur hon gled fram på backen. Först hörde man ingenting från Emma så jag jag bah: "Emma! Hhahah x) Upp med dig!" och ryckte i hennes axel. Men hon bara låg där med ansiktet mot marken... D: Sedan så kom Tilda och ryckte i hennes andra axel då började Emma gapflabba! HAHAH! Det såg så kul ut och vi 4 skrattade så vi storknade.

Efter några steg var vi framme vid bion och då halkade nästan jag utanför.. Men jag klarade mig *I got the power! *
Sedan när vi väl satt inne i biosalongen kommer ERIKA in genom dörren! >.< Hon och jag skulle se på avatar tillsammans frånbörjan men så gick hon  på den med någon annan så då gick jag med Lollo, Tilda och Emma. Men så ska hon se den igen lilla lurifax... >_ó

Filmen var skitbra! Jag älskade den ♥ Men Louise och Emma tyckte den var lite konstig medans Tilda och jag älskade den eller Tilda gillade den och jag älskade den ^^ Det var nog en mer "Tilda och Nea film" sa jag :P

                                               ALLA BORDE SEEE 8)

Här får ni trailern för er som inte sett den:

 

↳ 

haft en bra jul?

kolla gärna in min "tävling"

http://ibeliveinyou.blogg.se

↳ 

som svar på mitt inlägg : "i would hold you in my arms, i would take the pain away. thank you for all you've done." .



(Skapad av Linnéa ons, december 30, 2009 19:47:33



jag applåderade jätte mkt :> <3)

svar :

hihi. vad duktig du är! ;> <3


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG