En mysig midsommar

 
Jag törs nog säga att jag haft den myyysigaste midsommaren. Började med den traditionsenliga midsommarlunchen och jag gjorde ett litet blomsterarrangemang till min lillebror av dem blommorna som inte hamnade i min krans. Tvingade honom att ta bilder. Försöker även övertala honom att byta facebookprofilbild men han bara himlar med ögonen. DET ÄR JU JÄTTEFIIIIIINT!!!
 
Sen bar det iväg till jobbet på Ica och det gick mycket bättre än vad jag kunnat tänka mig. Ni som jobbar i butik vet hur det är på högtider det är kaaaaaos i hela butiken och man är helt matt i hjärnan när man kommer hem. Men det var förvånansvärt lugnt i butiken vilket såklart var jätteskönt. Vi kunde stänga i god tid trots att vi skulle stänga 4 timmar tidigare än ordinarie öppettider. Wiho!!!
 
 
Sen skyndade jag mig hem från jobbet packade påse, väska och kylväska full med alla grejer jag skulle kränga med till Hallsberg. Fellan skulle vara kattvakt åt Idas katter och det lät typ som det mysigaste jag kunnat tänka mig hitta på en midsommarkväll så jag ville vara med. Vi lagade supergod mat som jag la upp jättefint på tallriken för att ta en fin bild på men jag glömde av mig och åt upp det så ni får helt enkelt överleva utan den hahahaha.
 
 
Och hallå!! Det är dem mysigaste gosigaste goaste katterna jag träffat någonsin typ, nu kommer det en trehundra bilder på katter, aaaah!!!
 
 
Vet ärligt inte hur många gånger jag bara kved "NÄÄÄEEE mitt hjärta går SÖNDER. Herregud hon är så söt jag kan inte titta på henne?? Måste skaffa katt det första jag gör när jag pluggat klart". Herregud jag är så kattkär så klockorna stannar. Och jag blev inte ett dugg ledsen när den här gosan hoppade upp och skrämde mig när jag vaknade bara för att hon ville ligga bredvid och bli kliad på magen och under hakan sådär vid 9 tiden. 
 
 
Hur goooo får man vaaaa dåååå, herrejösses
 
 
Varsågod för att ni dog kattdöden och tack Ida för att jag fick träffa dina gosisar. Och fellan för en mysig mysig kväll och jättemycket skratt.
↳ 

<3
Himla mysiga missar önskar oxå vi kunde ha katter men det är ju en del att tänka på... Jag kan bli kattmormor sen <3

Profilbilden ja... Han hade blommor i sitt hår :-) Vi har så många fina blomfria bilder som kunde vara fina men han byter INTE :-)

Såläckra naglar Fellan har.

KRAMaR från mamma Bubbella

↳ 

mysko hur första gick iväg skulle ju ha signerat provar igen :-) <3


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG