-» Mitt rum «-


Hej hej på er där ute! Har suttit här en stund nu och jag gör det fast jag har viktigare saker att göra... Inte bra.. :c Men usch jag vill inte städa ut hela mitt rum D: Det är ju därför jag sitter här.. XD I PROTEST! För jag orkar inte tapetsera om rummet jag har itne ens valt tapeter ju?!

Även fast jag tycker det här är gulligt men då är det hopplöst att få upp de tavlor jag vill ha på väggen.. :


Älskart! Så gulligt men då går inte det att ha så här;


Eller? Ser det OK ut eller INTE?! 
 

HJÄLP! HISS eller DISS?
↳ 

Haha kul med ett datagjort rum :D

↳ 

sv; HAHA vilken tur! ;D

↳ 

Jättesnyggt :D

↳ 

sv: Gryymt bra med mig här :D Hur mår du?

↳ 

Uhm.. det ser lite konstigt ut med affischerna :S

↳ 

sv; Nää, det tycker jag inte :)



Tack så mycket! :D

↳ 

Sv: Okej ^^ Jag är galen i den :O Har ett bevis på hur mycket bättre det går för mig att rita med den än med en vanlig mus xD Började rita en häst innan jag skaffade den, sen ritade jag om samma bild fast med ritplattan, blev grymt mycket snyggare ^^

Men det kan vara lite bökigt att lära sig använda den, det kan jag förstå (även om jag inte hade det) :)

↳ 

När du har The Twilight Saga som posters på väggarna så vart det mkt snyggare^^

↳ 

sv, jaa :)

Vad gör du? :D

↳ 

Har du haft en bra söndag hitills?:)


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG