ego kväll.

Jag körde ego kväll idfag. Massa folk ville vara med mig kändes det som och jag knde mig inte överhuvudtaget trevlig. Bara sur, trött och egoistisk. Så sagt och gjort. Jag levde upp till mitt ego och körde ego night. Köpte frida tidning, hyrde 2 filmer och godis (som jag inte orkat äta mer en typ 5 st. Urk min mage kände mig spyfärdig? Ovanligt. Jag smo brukar kunna tröst äta i evigheter när jag känner mig trött, sur och ego.)

Har nu målat naglarna, tittat på the house bunny, pratat med adam i telefon. blir nog att Börja titta på sex and the city snart. Men då är jag inte kalr förän typ 03:30? Och det ätr trotsallt skola, IMORGON.
Hmm.. Äsch whatever. Nu hämtar jag kameran och sätter mig i soffan. Sex and the city here we go!

http://1.bp.blogspot.com/_9WwEdIPfGAE/TAPEJQTK9FI/AAAAAAAAAF8/JX3IK8D6GWE/s1600/sex-and-the-city-the-movie-20071023025516122%5B1%5D.jpg
↳ 

sex and the city är bäst !

↳ 

jag vill med se boxen ! älskar sex and the city som faan ! :D:D

↳ 

ellerhur!!!! o deras liksom gemenskap . när de går på stan med en kaffe i handen o snackar om allting o sånt , aaarh , avundsjuk !!! <3

↳ 

Heej hej Du har chansen att bli månadens Blogg!!! http://fyrtiofyra.blogg.se/2010/august/manadens-blogg.html#comment

↳ 

You have done a great job with everything on this site. I Love your site


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG