God morgon

God morgon på er! Har fatkiskt lyckats sova lite. Kunde nämligen inte sova igår men det verkar fixa sig tillslut. Behövde bli riktigt trött och sucka och vara sur en stund för att jag inte kunda hitta något bra sätt att sova på, haha.

Idag ska jag leta upp min kalender jag köpte för att ha till skolan och mäta framsidan så jag vet hur stor den är. Egen design ni vet. Tänker göra något gulligt i datorn :) Sen ska jag för i allmänhet vara lite kreaktiv och pyssla i lite pogram bara för att det är roligt.
Sen ska jag även duscha. Och nu är det inte långt kvar tills jag ska till Adam. OMFG! I imorgon kväll! ♥ Underbart att få se honom igen. Saknaden blir stor.
Men idag ska man sova över med Louise var det nog tänkt. Blir mysigt det :) Får se vart vi tar vägen. Hos mig eller henne. (;

Ang. bloppisen så blir den isf av när jag orkat rensa min garderob. *HOST* När jag ska orka det vet jag inte. Det är inte speciellt trevligt. Nej det ser INTE alls ut som en bombnedslag ;)

↳ 

Hoppas du har en trevlig helg! =)

↳ 

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i en fototävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

( Förlåt om jag skickat detta förut, men det är för att man kan rösta flera gånger! )

↳ 

Nu är vinnaren utsedd av dagens blogg. Kika in och kolla om det är du! ;)


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG