jag lever!

Ja jag lever. Jag vill bara säga att jag har en bloggpaus just nu. Känner att jag mår inte speciellt bra. Känt mig konstig hela veckan och typ 70 % av de jag känner har väl börjat undra om det är något allvarligt fel på mig. Känner mig bara trött, ledsen, arg o.s.v. Låter som deprition men det är det inte kan jag ju säga. Dock känner jag mig förjävlig. Hoppas ni som läser står ut. Även om det knappt är någon som läser.



EDIT: Bloggpaus gäller endast min blogg. Sitter förövrigt och läser andras bloggar så har inte tagit paus från bloggvärlden.
↳ 

SVAR: Ja, man måste bara ÄLSKA frukt! Så himla gott :).

↳ 

SVAR: Ja, jag älskar att fota med fisheye :D. så grymt! 15 mm var det där

↳ 

Fin blogg, kolla gärna in vår :) Delar den med två kompisar :)


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG