Ska städa.

ska försöka städa upp lite på mitt rum och antagligen ta en sväng ut och gå eller så sen. Får troligen inget sällskap heller men så kan det va'!
Nu ska jag ignorera det så kallade internet och bara låta spotify spela och sedan ska jag ränna runt och städa, dammsuga, kanske rensa garderob och ladda in låtar i iPoden.

See ya readers!


Ur usel "kamera-och-blixt-täcker-ansikte-bild" som ni får nöja er med.
Brist på egoistiska bilder just nu och har inget annat att komma med heller.




Min telefon har btw fått damp när jag skulle visa (helt i onödan) att den håller för vad som hellst och bokstavligen kastade den i golvet i skolan :) Allt funkar normalt förutom att det har fått fnatt och tror jag har headset i och visar alltså headset ikonen. Så kan de' va' !
↳ 

Svar: Hehe :P Dom är ju så jäkla söta så man vill ju inget annat ;) Kram!

Caasssii (:
↳ 

hahah du bah: den håller allt *sutttaaaaa'

:e <3


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG