Dear santa can you hear me?

Dear santa. I want a camera, Nikon D3100. I've been very nice this year, i promise.

Och jag vill faktiskt mycket hellre ha en system kamera än en ny telefon. Den jag har nu funkar prima! Jag kan ha den i ett helt år. Jag lovar jag klara mig. Jag kan till och med delbetala min julklapp om det så behövs. Jag lovar. Helt 100 % okej? Och om det skulle vara så att min telefon mot förmodan skulle sluta fungera... Så kan jag köpa en gammal tegelsten på blocket för en hundralapp eller så. Så länge det går och sms:a och ringa så duger den. Ett bra tag. Det är ju liksom my camera and I som räknas? Eller hur?

↳ 

God morgon sötnos <3

Kom in och tävla om att bli dagens blogg!

PUSS <3

↳ 

Godmorgon Sötnos!

Kom in och tävla om att bli dagens blogg!

PUSS <3

↳ 

hänt & hänt vet jag inte... men han är jämt så osäker, han kan aldrig liksom förstå att det är han jag vill ha. är hela tiden orolig att jag kommer vara otrogen eller något, vilket jag börjar bli trött på att höra. om han bara visste att han var hela min värld, och kunde se sig själv ifrån mina ögon - då hade han verkligen förstått vilken otrolig kärlek jag känner för honom. ♥

↳ 

aha jaa då e ja häldre brun ;)


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG