Godare med sugrör

Godmorgon godmorgon, jag är fortfarande förkyld och halsen är nästan värre än igår. Men visste ni en sak? Att allting man dricker blir godare om man dricker ur sugrör?! Det blir det. Jag lovar. Hade värsta megalgaset med oboy här för en stund sedan och så bestämde jag att jag skulle ha sugrör i det. Sagt och gjort så stoppade jag i två sugrör i glaset och började dricka. Efter bara någon minut var alla oboy borta. Men jösses vad gott, godare än utan sugrör. c; Dock kan jag inte hämta mer då oboyen nästan är slut... *sob sob*

↳ 

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

↳ 

hihi naw :D

↳ 

jaa det låter ju bra :)

, uch jag börjar med bli förkyld :/

↳ 

Tack!:) Det är ett så kallat bobmarley tema över det hela. Jag är som en liten rasta. ;)

↳ 

vad kul att du vill vara med! :)

vinnaren lottas ut senare ikväll :)

allt bra?

↳ 

Hej, undrar vad det bästa/sämsta med din kropp är? :)

kram

↳ 

Fin bild (:

↳ 

Visst är den bra :D

↳ 

va sött, jag älskar oxå sugrör, det är godare att dricka. :D

men hörru? hur gjorde du hjärt " grejerna " på bilden? kram ^^


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG