Goddag underbaringar

Hej hallå. Har ganska nyss kommit hem från skolan och idag är det ledig dag så det blir att ta tag i en bloggdesign som en tjej beställde. Hoppas jag kan fixa den så hon blir nöjd. Detta är då en utmaning för mig och jag hoppas det blir bra. Skulle vara jätte kul. Tisdagar brukar vara min kodnings dag, den dagen då allt vill funka fint. Sen ska jag även post ett paket, vad spelar ingen större roll, ska i alla fall posta ett paket.

Idag har jag saknat min Louise väldigt mycket, *sob sob*. Sitter och pillar på mitt halsband med ett kors på bara för att det får mig att tänka på Louise då hon också har ett halsband med kors på. Även om våra inte är likadana. På lunchen satt jag med killarna för omväxlings skull. Haha.

 

 



En mysig bild från förra året fick äran att pryda detta inlägg.


↳ 

SV: de e skit gott ju.. ;)

↳ 

Svar: Ja visst är det gulligt:) kram

↳ 

Sv; Ja, speciellt när man har mycket plugg ;)

↳ 

fiin blogg:) kolla gärna in våran:)

↳ 

Sammahär ;)



ja hade tänkt att lotta ut iphoneskal :P


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG