Hissar och Dissar

Tycker det är dags nu faktiskt!

Hiss:

- Snö! Hur mysigt som hellst!

- Julklappar, vem gillar inte?

- Ökad statistik, älskar så jäkla mycket! Hoppas ni stannar! Remember me at bloglovin' ?

-  Sammarbetet med Eac design, skti kul tycker jag! :)

- Linnen, älskar linnen!



Diss:


- Listor som sårar en, känner mig riktigt sviken faktiskt...

- Kort jullov!

- Att få godissug när man inte har godis hemma.

- Att sushi baren var stängd igår.

- Förvirrande förkortningar..

- När man saknar någon så det gör ont.


↳ 

håller med dig! kanske inte lika det med snö (a) fast det är lite mysigt ändå :D

↳ 

sv:

jag gick in på min lillasysters blogg för att läsa hennes inlägg sen gick jag och kollade hennes kommentar.. sen råkade jag bara klicka på din länk :D

↳ 

fin blogg :)!

↳ 

Sv: Tack, ja visst är hon fin! :D

↳ 

hoppas du får en fin lördag :)

kram

↳ 

sv:

ingen aning, men tror det :D

↳ 

fin blogg :)


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG