I min egna lilla bubbla....

Jag har levt lite i min egen lilla värld idag. Och varit väldigt irriterad på vissa personer, ber om ursäkt för det... Och nej det är inte pms som är mitt problem. Det är mitt innre jag har fått brottats med för att hålla gnistan uppe. Och orkar faktiskt inte ta upp vad det är som orsakar min mentala brottningsmatch. Det kan jag få hålla för mig själv en stund, för jag vill bara att alla ska låtsas som om inget hänt. Det är lite lättare då, om ingen ständigt på minner mig. Vill jag prata om det är det jag som börjar, så ni behöver inte fråga.

Och vet ni hur skönt det är att skriva, skriva och ännu mer skriva när man brottas med grejer i huvudet. Dock blir det inget av det skrivandet på min blogg som vanligt, eftersom det är inget jag vill hipp som happ slänga ut officiellt på internet.

↳ 

jaha okej, va jobbigt! :(



jodå min dag har varit bra :)

↳ 

jaa det är ju bra det :)

↳ 

Jag finns 24/7 anytime, bara att du kommer till mig när du finner rätt tid för att prata ut ♥

Det svider att jag åker till thailand faktiskt :( ♥


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG