Lite bloggpaus & lov.

Pausade lite från bloggen igår, lite skönt faktiskt. Var inte så pepp på att sitta vid datorn låg faktiskt och sov nere vid brasan från kvart i tre till halv sex tiden med en dunderhuvudvärk som plågade mig. Men gött att sova lite i alla fall!

Idag gick jag ju på lov, riktigt skönt det med. Nu ska det slappas stressas... det sista inför jul. Sista minuten klapparna imorgon. In till stan sen hem och hjälpa mamma med lite grejer. Snart ska jag faktiskt slå in lite paket. Mysigt värre. :)

Vad gör ni? :D




Arkivbild
↳ 

Har också sista minuten julklappar, ojoj ;)

↳ 

Heeeej dude!!!! :D



Nu är jag tillbaka från thailand och kan svara på kommentarerna ^^



Kommer sköta bloggen som vanligt nu, dock kommer det ju mycket bilder , musik, videor och saker från thailand framöver :) Haha! ^_^/



Hoppas att allt är bra med dig, kramo! <3


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG