Nikon D3100

Nu är man ägare av en Nikon D3100. Det är helt galet! Och upplevelsen när jag öppnade paketet. Kommer jag aldrig glömma, inte heller de närvarande. Jag frågade om mamma och pappa skojade när jag såg att det stod D3100 på kartongen när jag öppnat lite av paketet. Då frågade mamma pappa om de brukade skoja. Sen fattade jag att det var sant, då började jag storböla. Och så skrattade jag samtidigt åt mig själv för att jag grät. Och då kan ni ju tänka er hur det lät. Jag var i chocktillstånd och hypervetnilerade, skakade i säkert 30 minuter. När jag öppnade själva kartongen nästan skrek jag: DET ÄR SANT!!!! OMG DET ÄR SANT!

Kommer aldrig glömma den stunden.. :'3

↳ 

¨ååh härligt med en systemis :)

↳ 

trevligt, ska köpa en system i morgon, fast en sony (eller nu till morgonen ..) xD

hoppas din kamera funkar bra! du är dutktig på att fota. :)

↳ 

Va kul att du äntligen fått en systemiiiis :D ♥ NIKON <3 ;D

Funderar på att strimla min i bitar så jag också får en D3100/D5000.. Har för mig att den är liiiite bättre än D3000? :D

↳ 

Hihi grattis!! :D Och din nya design är jätte fin <3



Svar: Haha, sanningen är att vi otåligt väntar på att få äta ;) Kraaam


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG