Sims time!

Nu ska jag faktiskt spela sims och fytusan vad kul säger jag bara! Och nu har Adam samlat på sig  två utav ett x antal awesome stämplar. Haha. :} Han hjälpte mig att få igång mitt sims eftersom en viss person snott min skiva som sagt.
Förövrigt sitter jag och lyssnar på covers på youtube. Super duktiga, herregud! Min favorit är nog "hannojj" har ni hört henne? Hon är super bra och jag prenumenerar på hennes kanal! :)

↳ 

ja det är det verkligen!:)

haft en bra jul ?

↳ 

svar: ja verkligen;D

↳ 

sv: hehe du är ju såå söt :D<3

↳ 

jaa de tror ja att den va höjdunken hade de vatt för mej med om ja fått en

↳ 

svar: jaså, är din bror också en "spelnörd"? ;)

↳ 

fin header :D

↳ 

sims yäyäyä

↳ 

himla kul me sims haha ;)

↳ 

kul!

Ja jag är i Thailand och det är super:)

↳ 

Spana in min nya tävling där du kan vinna en ögonskugga från make up store. :)



PUSS & KRAM

↳ 

Sims är verkligen kääärlek, ♥


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG