Två dygn med sims

Så går det när Linnea plockar fram nördfaktorn! Har alltså suttit och spelat sims 2 dygn i streck. Med avbrott för mat och sömn. Hälsosamt och nyttigt? Nej inte ett dugg. Kul? Ja som tusan! Vet ni att det är första gången jag spelat såpass länge att en av mina simmar gick ut universitetet med topbetyg. Till och med två stycken! Och jag har gett mig i backen på att jag ska uppfylla deras livsönskan. Herregud, ser ni att det är nörden som skriver?

Nu har jag i alla fall tvingat mig och sluta. Var liksom tvungen och nu ligger jag efter med att svara på kommentarer och missade att Louise kom hem tidigt i eftermiddag. Men hon ringde ju inte, kotte på henne. Men får se vad som händer imorgon mer än att jag ska till örebro och fira kusin. :} Hoppas det inte blir likagalet som förra året med senap, apelsinsaft och chokladsås i ett par kalsonger inslaget i ett paket.. Ja ni kan ju tänka er hur det såg ut?



Jäklar vad duktig jag är som lyckades ta kort exakt när sims klockan var 12:21 ! Status till mig? ;}
↳ 

sims är bäst ;) hähä

↳ 

Haha sims är tamejtusan skitkul! Sätter man sig så kan man verkligen inte sluta xd :D

↳ 

Awww jag vill också ha sims 2 !! har bara 3an :c det är också kul men gillar simmarna mer i tvåan, och att man kan ladda ner snygga frisyrer och kläder.. :o


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG