Ny design ;D

Japp nu har jag gjort en ny blogg design (: Hade grymt tråkigt och skämdes nästan lite över den gammla! D: Så här kom det en turkos färgad :)

Insperationen med rosett bandet fick jag från www.paulinabladh.blogg.se

Hennes design ser mycket proffsigare ut än min. Men dock gillar jag min design iaf. Hoppas den duger (: Förändringar på designen blev: Ny färg, 1 bild iställer för flera, och inga sammanfattnings ord för vad bloggen handlar om, rundade hörn där uppe och så. (:

Och jag dör snart av längtan efter Eclipse. Har kommit ut en HEL del HD bilder. Och jag bara älskar dem. Ska nog skriva ett kort inlägg om vad jag tänker om Eclipse just nu sedan.

Puss&Kram' skummbanan!  ♥
Adam / guapa :D <3
↳ 

Var fint detta :)) <3

↳ 

Sv Adam: Tack tack (;<3


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG