Godmorgon.

Vilkets hemskt tråkigt väder vi hyar här ska ni veta. Grått, blött och trist. Och på torsdag kanske vi ska åka till Norge... :(  Jag vill INTE åka utan Adam. så är det bara. Jag tänker inte vänta ca 1 vecka till. Tänker INTE. Vi ska iaf åka den såkallade "trollstigen" genom norge. Och det tar ett tag och då måste vi sova på motel. Och när jag är i Norge kan jag inte prata med Adam heller. Usch :( Jag hatar't ;(

Varför måste vi åka någonstans på semestern. Just nu? Kan vi inte bara åka lite senare? H*lvete. Vi ska ju ändå till spanien i höst och pappa ska till tunisien o.s.v. :/ Jag vill vara med Adam.




Jag vill åka men ändå inte.
↳ 

jo, ajg vet;D

↳ 

bilden misstolkas; haha, jo. jag vet :P

OnePiece; ja eller hur :o ser ut som en stor bebis är ute och går


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG