På kusten :)

Är på kusten hos älskling så jag uppdaterar väldigt dåligt. Dock så lovar jag att försöka få in något inlägg. Iaf, oroa er inte jag kommer tillbaka!
Och tack för alla söta kommentarer jag har fått :) ♥
Har nu varit här sedan i fredags efter middag. Ska vara här tills på onsdag. Så det är 4 dagar kvar (dagen idag inräknad).
Nu i natt dygnade vi. Eller ja Adam gjorde det iaf jag somnade några korta stunder. Och nu på morgonen direkt efter att vi stoppat frukostbröden i ugnen, så tvärsomnade vi båda två. Precis medan Fia pratade med oss.

Har fortfarande gratis sms. Årskort ni vet. Så ni som har mitt nummer får gärna sms:a :3 Svarar så gott det går. Inte alltid att jag har med mig mobilen ut eller så.

Btw. Så ösregnade det hela natten. Hur är det hos er?

↳ 

Grattis! DU blev en av finalisterna i min fototävling! Börja samla röster nu!

↳ 

Hej!

Idag (6/7) kl. 18.00 så kommer de bilderna som är med och tävlar upp på min blogg och då kan man börja rösta.

- Man får rösta på sig själv

- En röst var

- Man får endast rösta på en bild

Röstningen avslutas om 2 veckor (20/7) och då räknar jag rösterna, blir det några som hamnar på delad 1:a eller 2:a så blir det säkert en "final". :)



Så säg till era kompisar att gå in och rösta!

LYCKA TILL! / Sanna (http://niikons.blogg.se)

↳ 

varsågod :)


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG