Sego & minnen

Idag är det en riktig sego dag. Det är du varenda dag med detta piss väder. Går fortfarande i pyamas har gjort det hela dan. Man bara... orkar inte. Orkar inte bry sig om att bli pigg. Så vi har mest flummat och dampat för att vi är lite trötta jag och Adam. Och vet ni det är inte roligt att bli kittlad :< Men alla TROR det för att man skrattar >.<

Iaf. Snart blir det middag och sen, kanske någon film? Vi får se. Eller så hittar vi på något annat.


Åh, jag saknar alla människor :( Ärligt vi måste hitta på något någondag! Tittar på alla minnen jag har i bilder. Saknar't hårt ♥



Tjockis jacka, kommer ihåg vad roligt vi hade  ♥


Titanic vagnen, mörda mig inte för bilden. Men underbara minnen ♥



Louise Jern



Doris ♥ Erika, haha :)


Hon ser till och med flummig ut x) <3





Men HAHA! Fjortis period xd <3



Men haha xd


↳ 

du ska dö för den första bilden, eller neh, eller ah, neh.

Men det var 1 år sen (A)



elskar dei <333

↳ 

Hej, allt bra? :)


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG