Bild till tävling!



Jag anmäler denna bild till en tävling i sammarbete med Johanpixels webshop (klicka på länken!) hos Ninnis fotoblogg (klicka på länken för att komma till tävlingen).

Varför valde jag bilden?

Jo jag tycker bilden ger en mysig känsla av: Kusten, sommar, hav och den för mig välbekanta doften av saltvattens luft. Den väcker också fina minnen för jag vet vart jag tog ilden. Vilden tog jag, eller fottade jag när jag var på Resö på västkusten med min älskade pojkvän. Sen tycker jag själv att bilden är väldigt fin. Jag gillar motivet, båtarna som ligger och guppar i det salta vattnet, fiskmåsen flyger över himlen och skriar. Visst får man känslan av en riktig kust sommar?






← Pssst.... Bilden i HD (;
Jonna
↳ 

Asså hmpffff Linnea :3

Du har väll ingen system och priset var väll popup diffuser`? .________.'

Jonna
↳ 

MEN HAHA. Vad fan ska du ha diffusern till då? -.-


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG