GLAD MIDSOMMAR! :D

Godmorgon och glad midsommar på er!
Hur ska ni fira denna dag?
Själv så blir det vad det blir. Kanske cyklar upp till mormor och morfar på förmiddagen sen åker vi till Gunilla på kvällen.
Förra året kunde man hitta oss på Nordens Ark.

Sådär såg det ut då :o Det är jag till höger, hmm...
Mycket kan hända på 1 år....
EDIT: Fel av mig 2 år sedan (;



Iaf. Jag vaknade kl 04:41 idag och kunde inte sova, för jag höll på att dö av värmeslag. Så jag gick ut och la mig i soffan jag måste slumrat till för plötsligt var mamma och pappa uppe. Och jag såg att mamma ställde väckar klockan på 05:30 igår.

Iallafall har jag legat och halvsovit där en stund. Med TV:n på. Jag började titta på "Svampbob fyrkant - filmen ". Men somnade :( Någon mer än jag som fortfarande tycker svampbob är bra? D:

↳ 

tack ! hur ska du fira midsommar? :d

↳ 

lååter kul ! :D jag ska till en grillfest i åminne !


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG