Hatar blogg.se just nu

Nu har det blivit lagg för mig med blogg.se så hela bloggen blir helt f*cked up! Allting ser ut som om jag skrivit det i capslock *förbannad* I HATE IT!  Usch! >:C

Får helt enkelt stå ut om ajg itne vill sitta och redigera allt och vem orkar det?!

SNÄLLA! Ber er om hjälp! HUR ska jag hitta fakta om den dumma låten?! Hittar INGEN stans inte ens mitt kära wikipedia. Typ första gången det sviker mig! ;''( Skämms på det! Uppsatsen var inte bara om artisten även om låten! Och usch nu är jag bara sur! DÅLIGT hUMÖR :( Blir väl ingen hockey för mig imorgon bara för att DET INTE FINNS FAKTA TILL LÅTEN! OOOH! *as förbannad* >:C

NU HJÄLPER NI MIG! ;___; Hur hittar jag fakta om låten Beautiful med Akon?!
Adam <3
↳ 

Aliaune Damala Bouga Time Puru Nacka Lu Lu Lu Badara Akon Thiam* menar du väll? ^^

↳ 

Sv; Ja.... xD <3


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG