Bortskämd?

Louise skickade en kommentar om att jag var en bortskämd unge på inlägget om att jag fått massa kläder. Jag nekade faktiskt att jag var det. Jag tycker ärligt att jag inte är det. Men nu ska mamma åka till ullared och handla ännu mera saker till mig...? Vad är det här. Börjar jag bli bortskämd?! Oh noes.

Fast jag vill följa med. HALLÅ! Ridkläderna kallar, sminket är billigt, älsklingsparfymen kostade bara 40 kr (!!!), opch elektroniken! Alltså jag vill följa med! Men man får inte ta ledigt från skolan för att åka och shoppa. :( J*vla skit!

Visste ni föresten att min mamma var med i en av Ullareds ulla tidningar? Kolla in här!



För att läsa artikeln kan du klicka på bilden och välja sida 30! :D
↳ 

Sv; Haha oj, nu gick du jäkligt långt bak i arkivet ;)

Jäklar vilken hurtig morsa du har :O

↳ 

Förlåt för extreemt sent svar!

haha nee henne tror ja inte att jag såg :P


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG