HAHHAHA! Samtal med Trygg-hansa!

Hej bloggen! Nu ska ni få höra.



http://lifeofellenude.blogg.se/images/2009/telefon_46480035.jpgJag: Hej det är Linnea.

T-H Killen: Hej vi är från trygg-hansa, är Torbjörn hemma? *skånsk dialekt*

Jag: Ehm, *skrattar vid tanke på att han inte var hemma igår heller* Nej, han och mamma är och dansar.

T-H Killen: Åh jasså, vad buusigt! Så det är FF?

Jag: *Skrattar ännu mer* Hahah, ja typ!

T-H Killen: Ojdå, ha det så roligt, inga dumheter nu, ta hand om er.

Jag: *avlider nästan* HAHA! Nej då, jag lovar.

T-H Killen:
Bra, hej då!

Jag:
Hejdå, haha!

PIIIP




Det är då det är roligt att prata med försäljare! HAHA!
↳ 

Förlåt för extreeeemt sent svar!

jaa de va synd att du inte följde med ;)

↳ 

ahahahhaha tänk om så roliga försäljare kunde ringa hem te mig ! :O

↳ 

fin blogg :)


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG