Med ett leende på läpparna

och ett lätt pirr i magen. Så kan jag medela att snart lämnar jag min hemstad och reser några mil här ifrån. Några kanske fattat vart andra inte. ;)

Just nu sitter jag i alla fall och smörjer mina vintertorra ben med LdB creme rich loyion with Shea for very dry skin. Någon mer än jag som fet diggar LdB's produkter? Så mjuka krämer och de doftar super gott! Har måde body lotion och deo i LdB.




en ovisad bild från fotograferingen med jonna! :D
↳ 

Denna kommentar skriver jag till dig som en gång deltagit i min veckans blogg-tävling. Nu är det andra som behöver hjälp, gå in och rösta här: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/2010/october/veckans-blogg-2.html#comment

↳ 

vilken fin bild. hur mår du idag?

↳ 

SV: HAHAHAH, Linnea testar TENS

↳ 

vad fräkt !

va gärna med i min Halloweenoutfit, om du vill ha chansen att komma med i mi blogg?

kram

↳ 

Sv: Haha ja xd

Man hörde dig skratta och så hör man musen slå i bordet.. hahah bara tanken får mig att typ.. dö 8D <3

↳ 

Läget med dig ?:)

↳ 

Hejhej! Hoppas det är toppen med dig :) kika gärna in min reseblogg från Schweiz och andra härliga destinationer :)



Kram sofie


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG