Ridläger bild



Favoritbild från ridläger, en sådan där bild som inte ens var meningen att jag skulle fota. Jäkla dålig redigering såg jag nu. Får göras om någon gång!





God morgon bloggen! :) Har firat in första advent nu med massa ljus på morgonen och både min och Pontus ljuststake var tända! Nu sitter jag och spelar lite nolifer spel och chattar, tittar även på en spellista pappa gjort. En bugg spellista med låtar som man kan bugga till, tydligen kan man bugga till Love the way you lie....?! Det kan jag faktiskt inte fatta. Hur buggar man till rapp?

Hur som hellst ska jag städa skrivbordet idag. Sno min adventsljusstake och ställa den i mitt fönster för mysfaktorns skull. :)


↳ 

Fin blogg! :)

↳ 

Som den kommentaren över.

Fin blogg :D

↳ 

Hanna och Malle (Y)


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG