Seg i huvudet

Fyfan, orkar inte vänta på maten. vill bara gå och lägga mig. Jätte trött och vill faktiskt vara pigg imorgon, speciellt om jag ska in till örebro. Jag blir så trög av att springa runt i affärer. Dessutom inne på gallerian har det en tendens att bli ett tinitus ljud i vissa korridorer och butiker. Vilker tär väldigt på mitt huvud. Och jag vill inte åka dit om jag är trött och känner mig ful och äcklig. Då blir jag bara på dåligt humör och ledsen av att gå i butiker.

Förresten! Julklapps tips till killar?! Jag håller på att bli  desperat och få panik här!

http://www.din-privatekonomi.se/bilder/present.jpg



Behöver städa mitt rum och funderar på att göra en Bella. Filma när man städar och lägga upp en video på bloggen. Ska förresten fortsätta tjata på mamma om ett videofy me konto. Man tjänar ju pengar på det! EGNA pengar. Hur bra är det inte?

http://www.almiinvest.se/Global/Portf%C3%B6ljbolag/videofy.me.jpg


↳ 

fin blogg !

↳ 

Svar: Tack så mycket!! :D nej, varför då?? :(

↳ 

Fynda fina personliga julklappar hos mig ! säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då ) men de är helt klart värda att kolla in. Dessutom perfekta personliga julklappar utan att man behöver bli ruinerad



mvh malin



http://smyckestokig.blogg.se/

↳ 

ahaaa okeeej! Du kan gärna få fixa min om du skulle vilja göra det om det nu går och fixa för det verkar inte som det.. jag har försökt jättemånga ggr men det funkar inte :;/


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG