Ut med mig!

Nu ska jag gå ut och frysa ihjäl. Nej men mamma ville ha ut mig i trädgården för att jag har varit innne hela veckan typ, ajdå. Alltså inte bra. Men ut med mig nu så ska vi göra något i trädgården och jag fotar väl lite. Men som sagt. Hatar mina begränsningar.



SAKNAR VINTERN! :( Vill ha massa massa massa snö igen!
↳ 

Hej allt bra?



(:

↳ 

Sv : Hihih tack :D<3

↳ 

Sv: Hahah ja, hon ska få kattungar vilken dag som helst xD

↳ 

jaa men eller hur ! de borde ju göra ont :O

↳ 

Tack för att du är med i dagens blogg :)

vinnare drars i morgon bitti ist för ikv !

↳ 

Det ska tydligen snöa imorgon kväll/natt :D

↳ 

Dagens bloggvinnare för igår är nu uppe! kolla om de va du som vann! va de inte de ligger en ny chans uppe idag i samma inlägg!

↳ 

Sugen på bli "veckans blogg"? Chansa hos mig ;)

↳ 

älskar snööö :D

↳ 

Красота!


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG