F*n ta klockan alltså...

Citerade louise som rubrik.

Alltså, vad jobbigt det är med vintertid och sommartid nu ju. Nu måste vi vänta i en hel timme till... Så om någon frågar så var jag faktiskt uppe till typ 4 egentligen. Sommartid är riktig tid med ljusa kvällar o.s.v. HÄRLIGT!

Nu ställde datorns klocka om sig själv i alla fall. Då vet jag att det ställs som kl 02:59, alltså när klockan skulle bli 3 så blev den 2 igen, buhuhu.

Citerar Louise igen: Det är vintertid nu, f*n vad deprimerande.
Louise har nog fan som favorit ord. Håller ni inte med mig?

MOBILEN ÄR RÄTT! ♥ Sommartiiid in my ♥

Nattsvammel, ni får ursäkta...
↳ 

sv: tack detsamma! :D <3

↳ 

hhahm håller med!:)

↳ 

sv; tack (:

↳ 

hejhej! allt bra? :)

↳ 

Sv. Jorå helt okej!

Fast jag är fortfarande trött haha :p

↳ 

Svar: Jo jag vet. Jag uppdaterar alldeles för lite :P Men det kommer :D


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG