GRATTIS BLOGGEN!

Grattis min kära lilla blogg på 1års dagen! :D Tänka sig att det var ett helt år sedan jag skrev mina första inlägg här? Och om man tittar på dem, så ser man även hur jag mognat lite som personlighet.
Ska fira det med en kanelbulle eller något idag. Glömde ju trotsallt bort att äta kanelbullar igår ! ;o

Har till och med ego bilder jag tog för att antingen ha i headern eller bara för att ha dem. De är iaf fotade den 5:e oktober 2009. ;)

Tror inte jag har haft en blogg i ett helt år? Har alltid bytt eller hoppat omkring. Ja jisses. Grattis grattis igen! :)





Tror min blogg önskar sig ett grattis? ;)
↳ 

GRATTIS!:)



ps. var med och tävla om ett korsörhänge på bloggen nu!:)



http://alexandraekstrand.blogg.se/2010/october/t-som-i-tavling-i-sammarbete-med-juveliasmyck.html#comment

↳ 

grattis :p


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG