Hemsk dag.

Det känns inte alls bra det här. Det är mer sorg, ilska, falskhet, saknad smärta än glädje, lycka, trohet välmående och fin längtan i världen idag känns det som.

Vet inte allt jag läst om idag. Tror det är två kärleksband som gått i tu, dödsfall, ilska har jag själv upplevt, smärta och allt möjligt hemskt har jag läst och hört talas om idag. Det känns inte bra. Vad är det här för hemsk dag?

↳ 

Du är nog starkare än vad jag är, allt jag väntar mig är ett ärligt förlåt av honom. är det så svårt liksom? för denna gången sårade han mig något så djupt att jag inte vet vad. tack för att du finns, <3

↳ 

du är så jävla fin!<3

↳ 

Precis. Jag har brutit armen två gånger i mitt liv, och smärtan kan inte jämföras med den jag känner just nu. Hur kan Pontus ha en sån otroligt stor betydelse i mitt lvi egentligen? Tycker det är synd att ens välmående ska hänga på en killes beetende, att man inte kan må bra utan deras kärlek för en dag. Ush :(


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG