Ingen mattehjärna idag inte!

Seriöst. Jag var helt hopplös idag på matte lektionen. Jag var verkligen jätte trög. Hände ju knappt någonting trots att jag inte tycker det är svårt. Jag blev lätt störd idag. Jag som ofta kan stänga allt ute och jobba på. Idag var det helt hopplöst. Det räckte med att någon gick och vässade pennan och jag tittade upp och total glömde matten. Hhaha kasst. Men alla har sina dagar. Matte är ju inte speciellt kul eller, usch...

↳ 

Svar; Hehe ja exakt ! :)

↳ 

sv; okej, beklagar. kan vara olika också såklart :)

↳ 

Sv: ja det får nog bli soffan nu.:)

Ha en bra dag och hoppas matten går bättre nästa gång...

↳ 

Vissa dagar är verkligen så

↳ 

absolut, men förra gången tog det 19 månadaer innan rättegång och 1 år till förhör. så jag förväntar mig inte bättre denna gången..


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG