Lite aktivt bloggande nu då

Lite aktivt bloggande nu då. Har pluggat massor och ska plugga mer senare också! :) Men tänkte ta en liten paus innan min hjärna bryter ihop. Då går det inte plugga och jag är inge trevlig att ha och göra med. Så bättre att ta en liten paus än att bli otrevlig och hjärndöd (visst låter det lockande? Haha! *blink blink*).

Har nu ätit lite kvällsmat och hjälpt till att plocka ur och i dismaskinen. Tänkte ta upp det här om tävlingar igen. Och jag vill fortfarande ha tips på teman på fototävlingar och andra sorters tävlingar! Har som sagt bestämt att jag ska tävla ut ett smycke senare framöver. Så HÅLL UTKIK! Men har du några idéer om teman på tvälingar eller tips på tävling så klicka på den söta röda knappen med ett hjärta på för att komma till inlägget där du kan lämna dina idéer! :)
Den ska du klicka på! ->

↳ 

sv: åh tack :)

↳ 

Sv: Inte min klass inte, den har fortfarande inte så bra sammanhållning haha. Men det ordnar sig nog för dig :)

↳ 

Jag gör samma sak som dig pluggar och sen ska jag plugga lite mer :P

↳ 

15taL:O OMg..låter inget kul..vf ligger du så efter?:S

↳ 

sv : okej vad bra :)

↳ 

händer imorgon då gumman? :)

↳ 

taack :D vad glad jag blir :) de ska jag tänka på den dagen jag funderar på att lägga ner bloggen :)

för då kommer jag att fortsätta :)



ohh då måste jag ladda ner den :D

↳ 

åh tack ska du ha finis!

↳ 

hihi okeej :) jag hatar att det är så korta. bara en halvtimma :(

↳ 

sv: Alltid bra med plugg ;) jodå det har vart helt okej :)


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG