Ny design på väg?

Tror jag ska göra en ny design nu! Det känns som jag behöver uppdatera mig oftare. Den här gången blir det en sen höstig header. Så ska göra mig i ordning och gå ut och fota tills jag är nöjd.
Senare kommer också en liten wishlist över sådant jag verkligen vill ha och behöver nu till vintern.. Vintern är ju också fin? Förhoppningsvis får jag fler vinterbilder än vad jag fick höstbilder, sob sob.



Tänk hur varmt det kan vara på ett ställe och hur kallt det kan vara på ett annat?
↳ 

hehe jaaa fett nöjd på dom :) men nu har jag inte hunnit blogga så mycket så att jag började tänka på det :D

↳ 

Hejsan, händer idag? :)

↳ 

Vill du bli dagens blogg?

Ta chansen, det kan bli du om du anmäler dig!



http://ovesson.blogg.se/2010/october/dagens-blogg.html#trackback

Anonym
↳ 

Vad ska du hitta på idag då? :)

Kram www.jossis.se


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG