Seg, trött, myshumör och hemskt hår.

Rubriken säger allt.


Är verkligen skit trött. Och är på riktigt myshumör. Tänk att sjunka ner i en soffa med den man verkligen älskar. Underbart. Men det kan jag inte, tyvärr.

Förövrigt är mitt hår hemskt. Har precis duschat och det är bara ett trassligt kaos. Och jag orkar inte heller bry mig när jag är så trött som jag är nu. :(

Just nu önskar jag att jag kunde spola tillbaka tiden. ♥

↳ 

ja mordhot är ganska allvarlit. speciellt om personen har misshandlat dig innan, och bara bor ca 3 mil från dig!

att folk inte kan förstå!

↳ 

härlig blogg & fina bilder :)

↳ 

nej inte alls kul, får ont i magen så fort jag måste åka till stan, och det är varje dag. för jag går i skolan i samma stad han bor i..



↳ 

har oftast klass kamraterna med mig, men hjälper int mot min rädsla.skulle inte hindra han att slå mig ändå.

eftersom han slog mig i åtta månader framför min familj, och i stan. på bussen och sådant..

↳ 

frågan är om dom gör det. för när han dömdes till ringa misshandel på mig å fick han bara 60 timmar sammhältjänst och 5000 i skadestånd

↳ 

Tack för tipset ;)

↳ 

då är du inte ensam om att tycka så :)


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG