Sitter i planet och lyfter om 35 minuter. ...

Sitter i planet och lyfter om 35 minuter. Hemlängtan. Jag älskar och saknar dig mest. Inget har förändrats älskling. <3

↳ 

SVAR: Åh tack Linnea:D

↳ 

åh, vem menar du? ditt ex? <3

↳ 

ååh vart ska du åka ? :) <3

↳ 

visst skulle jag kunna göra det :) men oftast lägger jag bara på lite oskärpa på huden, då brukar det bli sådär :)

kram

Anonym
↳ 

Nu är tävlingen om korsörhänget avslutad! Kika in på min blogg och titta på videon för att se om just du blev den lyckliga vinnaren. :)



annars, TACK FÖR ATT DU DELTOG! ♥♥♥

Elias
↳ 

Jag måste bara tipsa dig om en blogg som jag tror att du gillar :D Mycket foto & mode.

www.februaritjej.se



Ni är ganska lika med tanke på att ni båda gillar foto och webbdesign


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG