Sms blogg

En sms blogg som av någon anledning ville inte komma fram förut, skit blogg.se



Kl 15:01:


Ligger i sängen och mår lite allmänt dåligt. Mår illa och har ont i magen. Ångesten för resan blörjar komma krypandes. Jag lovar jag gillar min säng och jag gillar hemma. Med en mobil som man kan nå alla sina nära och kära med. Kommer ju sakna sönder alla. Speciellt ni och ni vet vilka ni är. Även du. Jag tror du förstår vem du är om det här läses. Vill inte åka. Jag vill stanna hemma och sova i min säng. Åka till stallet och mysa med hästarna. Vara med och arrangera på hopptävlingen. Jag gillar hösten, jag lovar. Jag måste inte åka och använda min sommargarderob igen. Mer ångest. Jag saknar dig. ♥




För er som inte visste så lider jag av rese ångest och får hemlängtan så fort vi sätter oss i bilen. Dock gäller inte detta ridlägret. Stall, hästar, djur och natur. Det hör hemma till.
↳ 

Svar: Haha, oj okej ;P

Har aldrig hört talas om det spelet förut och hon har inte spelat det häller vad jag vet :P

↳ 

hehe kul att någon tyckte det var roligt :D!

↳ 

fin blogg:)

Allt bra med dig idag då?:D


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG