Söt bild



Jag och min lillebror på gotland! ♥ Oj bilderna förlorar verkligen kvalité när de laddas upp...

Jag har alltid haft lite svårt att förstå hur man kan bråka med sina syskon vareviga dag? Jag har aldrig förstått det. För jag ahr aldrig kunnat gjort det. För visst har vi bråkat. Men aldrig mycket. Han har alltid varit en av mina bästa vänner. Som liten var han faktiskt en av dem jag mest var med och lekte med.
Jag älskar min lillebror!

Brukar ni bråka med era syskon?
↳ 

jag bråkar alltid me min lillebror O.O'

↳ 

Din lillebror är ganska fet...

↳ 

Veckans Blogg-tävlingen som du deltar i, avslutas klockan två ifall dina läsare vill ge dig fler röster eller om du bara rent ut sagt är nyfiken på hur det kommer gå!

- Tipsa gärna folk om att ställa sig på kö till mina veckans blogg-tävlingar i framtiden :)

Lycka till!

(skickas till alla deltagare)

↳ 

Du kom på tredjeplats med 0 röster!

Hoppas du kan tipsa lite folk om att delta, och att du förhoppningsvis fått någon enstaka ny läsare.

Glöm inte att kika in snart för att se de nya deltagarna och kanske ge någon en röst? :)

↳ 

Nu har jag valt ut finalisterna i veckans blogg! Kolla in här och se om du är en av dem: http://zoofie.devote.se/blogs/6268766/veckans-blogg---final-.htm



om du inte är en av dem så kanske du ändå blivit länkad i en av sveriges största musikbloggar. :) Valde ut några som jag länkade :)

↳ 

Jag bråkar med min lillasyter fast inte storasyster. Älskar ju såklart dem ändå, men min lillasyster är så jobbig xD

↳ 

Sv; Hon är 10 nu och gör tvärtemot allt man säger. Värsta pain!

Tror nog det är lättare att två av olika kön bråkar mindre, jag är ju som dej och din lillebror. Fast jag är lillebrorn istället. Jag och min storasyster bråkar nästan aldrig! :D

↳ 

Sv; Nått sånt är det. Tror nog att tjejer generellt är snällare än killa, och skapar mindre bråk. Drf är det bra om de är äldst ;)


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG