SPEL KVÄLL!

Blir en liten spelkväll med älskade Lollo. Gta och typ airtoxic eller vad det nu hette var först på schemat, sen blev det mer gta och något skräpspel på spela.se som var skit kul. Haha! ;)
Nu så är det wii sports resort pingis som gäller! Jag spelade först och vann mot min motståndare nu återstår att se hur det går för Louise med sina flygplans skills...

Jag var tvungen att byta bild, för Louise var så tjock sa hon att vi var tvungna att göra en kissie. Och så blev det en ny bild. Hon uppskattade itne ens min länkning bara för det. Fan vad dissad.

aja, spelkväll och med världens största FETTO *stark ironi*

↳ 

Hej :) Vad ska du göra på lovet?



Psst.. Glöm inte att följa mig via bloglovin ;)! Puss

↳ 

sv: ja han var bra.. men olle är bäst ;)

↳ 

okeej gött, det är bra :D

↳ 

spelkvällar är riktigt nice :)

↳ 

Jahaa :P

de blev ju inget bra med den planen :)

↳ 

Silly fetto som är smal. Men fan vad nice :> Varje dag är en ny spel dag ^^


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG