Stolt!

goddagens! :) Nu är jag hemma från skolan. Igen. Var ju hemma och åt lunch + bytte om till gymnastik kläder. Vi hade ju punktorientering i Bråtenspåret sedan. I natt så drömde jag att det skulle gå jätte bra på orienteringen. Och det gjorde det verkligen! Är faktiskt riktigt stolt! :) Vi klarade banan på tror det var 33 minuter med 2 mm fel! Awesome för att vara jag och louise som suger på orientering. Weronika var med oss också! :)
Riktigt stolt är jag faktiskt.

Fast lite läskigt är det att min synskhet börjar bli starkare. 3 drömmar i rad har slagit in nu...



vi bjuder, (a)
↳ 

Stephanie
↳ 

Bra att man e snabb på knapparna.

Hinner ju inte ens skriva haha ;)

Ja den låten är bra :)

Hittade den tack vare Grey's Anotomy :)

Hoppas att allt e bra med dig!

↳ 

tusen tack söta du, vad glad jag blev :D

↳ 

fin blogg (:

↳ 

- shit vad sjukt!

↳ 

fan för bilden? :'(


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG