Tillbaka + kodning

Nu är jag tillbaka och ska koda om lite här på bloggen! Det är så typsikt mig att tröttna fort. Så jag måste göra något nytt hela tiden. Därför ska jag göra det och ni lär märka vad som händer! :) Sen är jag sugen på att flytta till wordpress p.g.a. en anledning. Det är att man kan lägga ett inlägg under 2 (eller fler) kategorier. JAG VILL KUNNA DET! :( Men tycker det är så fula domain namn man får. Hallå! www.wordpress.com/mylifeaslinnea liksom. Hemskt ! :(

Nu är jag som sagt tillbaka efter dopet och har tagit massa bilder och filmat! Wiho! :) Ska efterbehandla en del bilder och sedan lägga upp här och skriva mer om själva dopet! :) Ska hämta kameran och ladda in bilderna nu!

xoxo



Random bild från arkivet. Det är sjukt vad jag saknar mina älskade hamstrar, Bebis at the picture
↳ 

åh vad tråkigt, varför tog det slut? :(

↳ 

sjukhus? men gumman, mådde du så dåligt? ush, killar vet verkligen vilka knappar de ska trycka på för att göra oss totalt förstörda. 12 dagar sen? då är du ju mitt i "det ledsamma" eller vad man ska säga, vill du ha tillbaka honom då? efter allt han gjorde?


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG