Trött och deppig

Jag är allmänt seg och trött. FORTFARANDE. Kinderna är varma som tusan. Kan bli så ibland när jag har varit ute och sprungit, duschat, trött. Sen är jag deppig på det. Vill inte gråta igen, eller jag kanske vill det.... Men det går bara inte att hindra.


Någon som har en bra depplista på spotify?

Den mottages med kärlek!
↳ 

Gör inte det då men det gör jag;P Allt bra?

↳ 

Sv; Tack så mycket! ♥ :)

↳ 

Sv; Tack så mycket! ♥ :)

↳ 

sv: Haha :) mhmmmm... sjävklart! sending



och här kommer min grymma låtlista: http://open.spotify.com/user/redhearted/playlist/4zydVtAaNMvDfWdOWvgEk8, vet inte om den är bra för typ depphumör men i alla fall! Vissa låtar kanske är lite uttjötade tyvär men annars är alla bra :)

↳ 

ahh... oki!



jag har lite listor föresten! gå in på dagens minus så skrolla ner lite på uttjatad musik så finns där ett par listor!! kram

↳ 

sv: haha gärna, bara frågan hur goda de är när de väl kommit fram. Lite mosade, lite kalla, lite trorra xP

↳ 

sv: haha vad bra (Y)

↳ 

Jag tror jag har några bra låtar Lägg till mig på fb daniel farfar sörman så kan du se mina låtar


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG