Lite allmänt tidsfördriv

ALLA TJEJER, SKA GÖRA TESTET!

KÄRLEK
Är du kär just nu? - jao.
Isåfall i vem? - de flesta vet.
Har du någon kille just nu? nej.
Har du dumpat någon? - länge sedan,
Har någon dumpat dej? - yeh.
Vem kramade du senast?- Ehm... tror det var Yen.
Är det okej att din kille strular med en annan tjej? - nej.

SKOLAN
Är du duktig i skolan? - jo de tror jag.
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - yes.
Sköter du dej i skolan - hm.. det beror på vad person till person menar med misskötande. Ja tror jag.
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - jadå, det är ju inte förbjudet förutom på lektion då.
Haft mobilen på lektionstid? - jao, det har hänt. dock används den inte.
Fått skäll av en lärare för att ha pratat i telefon? - nej? xd

FAMILJ

Hur många är ni i din familj? - 4
Trivs hemma? - ja, men alla hr väl sina stunder då man önskar att man inte bodde hemma.
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen?- nej, det har varit nära då och då.
Har skrikit och slagit din mamma?- Inte slagit med flit, tror inte jag skrikit heller. Inte på de senare åren iaf.
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - mjaaa.. ne.
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv ?- har hänt.
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - ja, det tror jag.

VÄNNER


Du har vänner? - oh yes.
Du brukar vara med? Mao. Oftast louise och erika o: vill ju hinna med alla!
Vem/vilka var du med sist? uhm... louise, har jag för mig.. eller nej LOUISE OCH ERIKA :D
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - Ja. Jag går efter personligthet och hur människan är.
Är det okej att ha kill-kompisar? - Det är mer än okej! Herregud! Har man en riktigt bra killkompis är det bara super!
Har du pussat någon av dina kompisar? - eh. när jag var mindre (lågstadiet typ). Annars har jag hållt mig undan. Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - nej. Om jag vill döda någon är den inte min kompis.
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - eeh... ja kommer inte riktigt ihåg.... :s Känns inte som det. Min hjärna har inte sådan fokus just nu.

FJORTIS

Du sminkar dej varje dag? - För det mesta ja :) Inte alltid.
Putar med läpparna på kort? - Händer väl.
Använder foundation på läpparna? - -.-
Super dej packad varje helg?- nej.
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - vad i helvete är en fjortis frisyr? Det var nog det värsta jag hört. Eller ja jag ahr hört det innan. Alla får se ut som de vill. Bara för att man har löshår eller liknande är man inte fjortis. (Nu har jag ju inte löshår men iaf.) Behöver nite platta håret det är självplatt, ibland kan det behövas.
Ditt hår e knallblont? - Det kallas platina blont. Nej mitt hår är inte platina blont. Men ja jag har blekt håret so what. Like it or leave it. Ljus blondt hår är min melodi, även om det gärna blir gult bara några dagar efter att jag blekt det, *suck*

DÅLIGA TIDER

Vart på dåligt humör den senaste tiden? - Många gånger.
När grät du senast? - Igår tror jag.
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? - mja. ja, tillbaka skulle jag säga.
Du har slagit ner någon?- Njae, slår inte ner. Brottar ner och hållt hårt fast om och sedan gett en rejäl utskällning tills han började gråta. (Min kusin, dock sa min faster att det var rätt. Han försöker bara komma undan med att gråta.
Du har skadat någon med flit?- Har hänt. Men får oftast skuldkänslor och mår illa och vill döda mig själv. Hatar att skada folk.
Du någon gång viljat döda någon? - jao.
Vem bråkade du senast med? - Minns inte riktigt. Bråkat mycket senaste tiden för mitt liv är lite rörigt. Pappa kanske? Mamma? Det kanske är mest små tjafs.


↳ 

tycker inte heller om det!

blir så himla mkt bättre utan!

↳ 

oj då :o vart bor du själv sötnos ? :)

kram


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG