my birthday

Ja som sagt. Idag är det ju in födelsedag! Har just nu gäster hemma hos mig men känner att jag måste göra något åt min blogg. JAg ahr paus igen. Personliga skäl.

Ska iaf försöka göra det sista på designen så den är duglig till att sättas upp så länge. Just nu så är det bara länkarna som ska fixas för att jag ska våga visa upp den! :)

Skriver lite mer sen! Ska kolla om det är dags för paket öppning.

Inga stora paket. Kanske är det PENGAR?! :3


http://tindraohara.blogg.se/images/2008/paket_1205234766_1205275111_15610199.jpg

↳ 

GRATTIS!

Hejsan, härlig blog du har! Skulle bli jätteglad om du kikade in på min och skrev en fråga i min frågestund som jag har just nu. KRAM

↳ 

GRATTS :D

↳ 

Sv: Aww vad söööt du är <33

Din är också jätte fin! :o<3


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG