Redigera bilder

Ska nog sitta och leta några intressanta photoshop eller gimp tutorials på youtube så ska jag göra något fränt med mina fotografier. Nu ska jag sitta och dunka gaga. Ja det är faktiskt gaga time idag!







Fet diggar min header till min design blogg make and create. VISST ÄR DEN LITE AWEOSME?! :D
↳ 

tack så mycket :)

↳ 

Hej och tackför din kommentar. Nej permanent makeup är inte så läskigt som det låter!

Det är egentligen ingen tatuering, utan en pigmentering, dvs nålarna och färgen går inte lika djupt som en vanlig tatuering, och håller heller inte livet ut.

Pigmentering är perfekt för den som har osymmetriska ögonbryn eller inte vill rita upp dom varje morgon, en make som håller även vid sol och bad!



Men smaken är som baken såklart =)


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG